Dicht bij de klant

Op basis van de nieuwe strategie heeft Blokker Holding in 2014 verdere vernieuwing in hoog tempo in gang gezet. En dit alles met één doel voor ogen: de wensen van onze klanten vervullen waar en wanneer zij dat willen, met relevante en onderscheidende winkels en producten tegen een redelijke prijs en met de hoogste service. Op basis van kwalitatief en kwantitatief onderzoek hebben onze winkelketens in 2014 hun winkelformules vernieuwd en service aangescherpt. Door ook op social media en via onze klantenservice (zowel telefonisch als via webcare) de vinger aan de pols te houden, staan wij steeds dichter bij de klant.

DE KLANT ALTIJD VAN DIENST KUNNEN ZIJN
Nieuwe systemen maken contacten met klanten efficiënter. Een bestelling via een van onze webshops ligt de volgende werkdag klaar in de winkel of wordt thuis afgeleverd. Door ons online aanbod in de winkels te ontsluiten ontstaat een ‘endless aisle’: klanten kunnen producten die niet (meer) op voorraad in de winkel zijn toch bij ons bestellen en laten thuisbezorgen. Zo hoeven onze verkoopmedewerkers niet meer ‘nee’ te verkopen. Klantentellers in combinatie met kassa-informatie vertellen ons over de conversie en piekmomenten zodat onze collega’s zich nog beter kunnen richten op de wensen van de klant.

De klantenservice en het webcareteam van Blokker zijn het afgelopen jaar fors uitgebreid.

Het aantal internetkiosken bij Bart Smit wordt in 2015 verder uitgebreid. Dit geldt ook voor de kiosken bij Intertoys, Blokker en Leen Bakker.